L.A. DEVIL
Member
Viel Glück Herr Iacob ... such das Glück
, aber ich wünsche allen unseren Stürmern (und uns ;o)) noch einen der Pässe spielen kann!!!
:twisted:
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Na da haben wir ja mal wieder ein Stück Hoffnung eingekauft. Die Eckdaten klingen vielversprechender als bei Karadas, wie hieß der Argentinier aus dem letzten Jahr doch gleich?.. Meine Messlatte: Acht Kisten und Fritz Fuchs ist mein Held.
Hatten wir eigentlich schon mal einen Rumänen im Team?
In unserer Situation 500.000 für einen Unbekannten.
Nur ein weiteres Zeichen der völligen Unfähigkeit unserer Führungsriege.
Auch wenn mich jetzt wieder alle steinigen wollen.![]()
Der übrigens laut meinen Recherchen in den letzten 3 Jahren ganze 9 Tore erzielt hat......stimmt das? Da lasse ich mich gerne eines Besseren belehren.
Er trainiert erst ab Montag, außerdem ist er mittlerweile wieder in die Heimat geflogen. Das jedenfalls stand vor einigen Tagen in einem rumänischen Artikel, der übersetzt wurde, da er sich noch von seinen Mitspielern verabschieden will und sicherlich noch einiges zu regeln hat, immerhin soll er ja bis 2010 bleiben.welche rückennummer? und kann er schon heut geg. hertha spielen?
wenn ich mich richtig daran errinere, war 1.FCK die erste mannschaft in der welt, die im ersten jaht nach dem rueckkehr in der ersten liga, die meisterschaft gewonnen hat. oder bin ich falsch?
Du erinnerst dich richtig![]()
wenn die 1FCK die meisterschaft gewonnen hat, gleich nach der aufstieg, bedeutet hier gibt/gab es echte kaempfer. und das fuer mich heisst, iacob ist richtig gelandet. er ist ein echter kaempfer!
im ersten jahr fuer steaua bukarest hat er 3 tore in den champions league quali getroffen, und dann 5 tore im uefa pokal spiele!
das ist ehrgeiz und kaempferischer einsatz, oder?
wenn die 1FCK die meisterschaft gewonnen hat, gleich nach der aufstieg, bedeutet hier gibt/gab es echte kaempfer. und das fuer mich heisst, iacob ist richtig gelandet. er ist ein echter kaempfer!
im ersten jahr fuer steaua bukarest hat er 3 tore in den champions league quali getroffen, und dann 5 tore im uefa pokal spiele!
das ist ehrgeiz und kaempferischer einsatz, oder?
wenn ich mich richtig daran errinere, war 1.FCK die erste mannschaft in der welt, die im ersten jaht nach dem rueckkehr in der ersten liga, die meisterschaft gewonnen hat. oder bin ich falsch?
MAI E NEVOIE DE RASPUNSUL STELEI
KAISERSLAUTERN IL ASTEAPTA CAT MAI REPEDE PE IACOB
Directorul sportiv al gruparii FC Kaiserslautern, din liga secunda germana, Fritz Fuchs a declarat ca spera ca gruparea sa sa perfecteze cat mai curand transferul atacantului Victoras Iacob, informeaza presa din Germania.
"Asteptam raspunsul final de la Bucuresti. Sper sa finalizam actele cat mai curand", a spus Fuchs.
Victoras Iacob a fost inclus de finantatorul stelist Gigi Becali pe lista disponibilizatilor, alaturi de Vasilica Cristocea, Dorel Zaharia, Marius Croitoru si Valentin Badoi, ultimul fiind transferat la Poli Timisoara.
Iacob, in varsta de 28 de ani a jucat 157 de meciuri in Liga 1, inscriind 42 de goluri, jucand cu Steaua in Liga Campionilor si Cupa UEFA.
NICIODATA SA NU SPUI NICIODATA
ABIA PLECAT DIN GHENCEA, JANKER SE GANDESTE LA INTOARCERE
Abia plecat din Ghencea, fostul atacant al Stelei, Victoras Iacob, a declarat ca nu exclude o reintoarcere in Ghencea, atunci cand campionatul german nu-l va mai multumi:
"Le urez bafta multa fostilor mei colegi. Ramane de vazut daca ma voi intoarce la Steaua. Niciodata sa nu spui «niciodata», stiti cum e. Momentan, nu ma gandesc decat la noua mea echipa" a declarat, sambata, Victoras Iacob.
Ex-stelistul a semnat un contract valabil pana in 2010 cu gruparea de liga secunda FC Kaiserslautern. Iacob, care s-a transferat la Steaua in 2005 de la Otelul Galati, a devenit campion cu ros-albastrii in 2006, a marcat cinci goluri in zece meciuri de Liga Campionilor, sase goluri in cele 16 partide jucate de Steaua in Cupa UEFA si a inscris 44 de goluri in cele 164 de jocuri in care a evoluat in Liga I.
Beides: http://www.telesport.rohttp://www.telesport.ro
Vllt. hat ja jemand Lust zu übersetzen.![]()
Weiß er wirklich, was ihn hier erwartet?Auch wenn er Ghencea verlassen hat, schließt der ehemalige Stürmer der Stelisten nicht aus zu Steaua zurückzukehren, wenn der deutsche Meister ihn nicht mehr haben will.
fans, die ihn auf haenden tragen .... solange er keinen fehlpass spielt ...Weiß er wirklich, was ihn hier erwartet?![]()
ich hoffe mal er kann uns von Anfang an helfen. Sonst werden da sehr schnell Stimmen aufkommen, die dem Ganzen dann nicht gut tun werden.
Meine Einschätzung: Ich kenne die Spielweise/Art von Iacob zu wenig, aber liest sich alles ganz passabel.
Meine Hoffnung ist, dass er den Druck von Runström oder von Opara ein wenig wegnehmen kann. Die dann hoffentlich befreiter aufspielen können. Das wäre schon ein indirekter Erfolg, dazu müsste er nicht mal ein Tor machen, solange es die anderen tun...![]()
Natürlich auch von mir alles Gute und ich hoffe das erste Tor kracht ordentlich in die Bude.
ich hoffe mal er kann uns von Anfang an helfen. Sonst werden da sehr schnell Stimmen aufkommen, die dem Ganzen dann nicht gut tun werden.
er muss!! es sind nur noch 17 spiele!! am besten schießt er gegen gladbach erst ma 2 tore![]()
Wegen der angespannten Finanzlage muss der Ex-Bundesligist den Transfer am Montag noch von der Deutschen Fußball Liga (DFL) absegnen lassen. Iacob ist bei den «Roten Teufeln» der zweite Neuzugang in der Winterpause nach Benjamin Weigelt (Alemannia Aachen).
http://www.transfermarkt.de/de/news/18803/25012008_2236/news/anzeigen.htmlhttp://www.transfermarkt.de/de/news/18803/25012008_2236/news/anzeigen.html
Hoffen wir mal nicht das die DFL nein sagt.
Heute wieder ein Bericht über Iakob bei www.sport.ro:
Geht wohl um unsere Zuschauerzahlen...
IACOB: "VREAU SA UIT DE ULTIMA PERIOADA PETRECUTA LA STEAUA"
Dupa 3 ani petrecuti la Steaua, Victoras Iacob si-a gasit echipa. Alungat de Gigi Becali, atacantul a semnat pentru 2 ani si jumatate cu Kaiserslautern, unde va primi un salariu de 500.000 de euro, mai mare chiar decat al finului Radoi. In urma transferului sau, Steaua se va alege cu 1 milion de euro.
"Voiam sa plec, dar nu oriunde, ci undeva in Vest. Este adevarat ca am mai avut si alte variante, atat din campionatul intern, cat si din strainatate. Inclusiv din prima liga a Germaniei, dar nu stiu de ce nu s-a mai concretizat. Ma bucur ca am ajuns la Kaiserslautern, insa nu vreau sa ma opresc aici. Sunt pus pe fapte mari si vreau sa ajung mai sus"
In prima zi la noua sa echipa, Victoras Iacob a ramas uimit de stadionul celor de la Kaiserslautern. Fritz Walter Stadion, de 48.500 de locuri, i-a luat ochii lui Iacob, care este incantat ca la fiecare meci sunt 30.000 de spectatori.
"Am fost impresionat de ce am vazut aici. Au un stadion extraordinar, de 50.000 de locuri. O bijuterie. Am inteles ca, desi echipa se afla la retrogradare, meci de meci sunt 30.000 de spectatori"
"Perioada petrecuta la Steaua a fost una frumoasa, mai putin in ultima parte de care nu vreau sa imi mai amintesc. Cu Steaua am obtinut cele mai mari performante ca jucator", a declarat Victoras Iacob pentru Libertatea.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.