Internet Fanclub roteteufel.de

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

der teufelstip

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Da mach ich dann auch mal mit...
default_icon_twisted.gif

Des verstehn ehr also unner Gleechberechdigung? Also was ich mer gefalle losse deed wär e Tipthread fer die Kneechd un änner fer die Määd, schließlich braucht de Tippkeenisch a e Keenischin an seine Seid....

Und der mit mär Punkde hod a mär se melde (also ich!).

naja i bin diesmol ach dabei.

un zudem bin i fast gebürtiuge lautrer ,luftlinie ca 30 km .

un mei familie kummt aus lautre (seit de uroma) .

un frauen sollte eichene lischte bekumme ,weil se sunst net unner die top hunnert kummen
default_icon_cool.gif

Teilnahmegebühr € 10,00!
default_icon_smile.gif

Und jeder der richtig tippt muss einen EURO auf mein Sparbuch überweisen!
default_icon_smile.gif

Mal sehen wie viele jetzt noch mitmachen!
default_icon_twisted.gif

Ich bin dabei...

Isch bin aach debei! - Dem Ramser soi Kron muß wegg!

Sunnschd reht der uns noch ganz durch!
default_icon_mrgreen.gif

Außerdem hald mer jo dem soi Grinse sunschd gar nimmie aus!
default_icon_wink.gif

Schdell dich uff un mach disch grad!

(dass du König klein geschrieben hast, hat doch was zu bedeuten!? - oder?
default_icon_wink.gif
default_icon_mrgreen.gif
)

BMW-Supporter: Wann de dei Schbarbuch vorher bei mer abgebsch...
default_icon_wink.gif

Dräme ruisch weider, mei Schreckensherrschaft, wu so schlimm gar ned is, werd noch minneschdens ä Saison ahalde! Un ich forder en Avatar mit ner Narrekapp fer den wu de ledschde Blads hod (genau, des werd en Mod werre, ich kann mich bloß noch net uff änner feschdleh, do hod änner wenischer Ahnung wie de anner).

ich glaub unsere majetät wird grössenwahnsinnig...oder er hat nen sonnenbrand im schädel...a narrenkäppsche...der spinnt der bayer...

Mich hännse glei bei meim erschde Besuch do (vor 10 Johr) a beim Schwarzfahre erwischt. Warn e paar Kollege debei: De ähnd hod sei FCK-Fanclubausweis hergezeigt, zu dem hod de Kontrolleur gesahd"Bei Ihnen war a was ned in Ordnung aber des lossen mer jetzt" (Der Kollesch hod ibrischens 1 BuLi-Spiel fer de FCK gemacht gehad). En annere Kollesch hod gemähnt: Jetzt wees ich a wozu Sie die 40 Mark habbe wollen, do kennen se sich mo e paar gescheite Schuh kaafe.
default_laugh.png
Pälzer kenne sich hald ned benemme do.

Ajo, die Herren "Fahrkartenkontrollöre" sinn schunn faschd die wischdischde Leit in Minsche - so kams mir jedenfalls vor. Werrn eischendlisch nur noch durch die schwarze Sheriffs iwwerdroffe! Gebds die aa noch? Isch fahr jo vielleischd inn de Summerferie mo ä paar Dach dohie unn do muss isch mich jo endschbrechend vorbereide!

Mich hännse glei bei meim erschde Besuch do (vor 10 Johr) a beim Schwarzfahre erwischt. Warn e paar Kollege debei: De ähnd hod sei FCK-Fanclubausweis hergezeigt

default_laugh.png

Der Kollesch hod ibrischens 1 BuLi-Spiel fer de FCK gemacht gehad). En annere Kollesch hod gemähnt: Jetzt wees ich a wozu Sie die 40 Mark habbe wollen, do kennen se sich mo e paar gescheite Schuh kaafe.
default_laugh.png
Pälzer kenne sich hald ned benemme do.

default_laugh.png

wie hadden der gehähss, mit däm ähnde spiel?

Des war de Jürgen Giehl vun Rockehause...

Un die schwarze Sheriffs gebts a noch un die Undercover UBahn Kontrollör sin teilweise wie die ledschde Penner agezoh, damit mer se net erkennt.

In de S-Bahn kummen a manchmol so Bahnbulle, do kannsche aber a grad werre aussteie wann de die rinkumme siehsch...

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben