Internet Fanclub roteteufel.de

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

NURMELA KEHRT HEIM

• Ersteller Ersteller Guest
  • Erstellt am Erstellt am
G

Guest

Guest
After leaving Kaiserslautern in the summer Mika Nurmela has returned to Finland with HJK Helsinki.

The winger has enjoyed a 12-year career on foreign fields with the likes of Heerenveen and Bundesliga outfit Kaiserslautern, and will now return to the country he has earned 61 caps for.

Nurmela was a free agent after his two-year deal with the German outfit expired, and, after a time spent training with OLS Oulu, opted to move to HJK.

"I had offers from Norway as well, but HJK offered the best package," said Nurmela.

"As a short term deal this was by far the best, as my family will remain in Oulu.

"HJK fighting for the title was a major factor as well."

Nurmela was a key member of the Kaiserslautern side that reached the group stages of the UEFA Champions League in 2002.

Meanwhile Finland Under-21 international Henri Schweleff, who underwent trials with both Celtic and Lecce over the summer, has joined Swedish side Orgryte.

http://skysports.planetfootball.com...22&title=Nurmela+returns+home&channel=germanyhttp://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=304237&lid=9&cpid=22&title=Nurmela+returns+home&channel=germanyhttp://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=304237&lid=9&cpid=22&title=Nurmela+returns+home&channel=germany

wie bitte?

nurmela ein schlüsselspieler 2002 als wir in die CL kamen?!?!?!!?!

die meinen wolh bei heerenveen oder wie man das schreibt
default_biggrin.png

jedenfalls wünsch ich mika alles gute
default_wink.png

Ja er war zweifelsohne der Schlüssel zum Erfolg
default_laugh.png
Naja alles Gute wünsch ich unserem pfeilschnellen Flankengott dennoch!!

Naja, alles Gute auch von mir für dich! Hoffe du machst es dort besser! Danke für alles.

viel Glück in Helsinki! Nurmela hat zwar nicht wirklich was gerissen bei uns aber im Gegnsatz zu Kosowski kein Söldner.

genau, das kommt hier viel zu kurz....VIEL GLÜCK MIKA

er war ein fehleinkauf, aber er hat nie ärger gemacht....scheint ein sympathischer kerl zu sein...

allet jute für de mika. kann mich der mehrheit auch nur anschliessen: ein guter spieler, war er bei uns nie. aber auch kein söldner oder unruheherd, von daher kann man eigentlich ihm menschlich nix vorwerfen.

Oh, da ist skysport wohl ein kleiner Fehler unterlaufen! Das sollte wohl heißen:

Nurmala was key keeper of the Duschkabin!
default_icon_wink.gif

Wünsche im trotzdem alles Gute! Ist 'n netter Mensch, aber in Lautern war das nicht das Richtige für ihn.

Wünsche dem Mika auch alles Gute...haben die in Finnland eigentlich auch andere Vornamen? Häkkinen, Raikönen und Nurmela...alle Mikas...

Naja vielleicht kehrt er ja mal als Spielersichter zurück, Finnen sind coole Leute, Nordlichter halt
default_icon_wink.gif

Zurück
Oben