redskin
Well-Known Member
Aha!
Ich kann kein Suaheli, aber lustige Namen gibts in dem Artikel
Erika Jendriseka
Sidneya Sama
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
extra fuer dich ... in bestem deutsch ...Aha!![]()
Ich kann kein Suaheli, aber lustige Namen gibts in dem Artikel
Erika Jendriseka
Sidneya Sama
![]()
![]()
![]()
Action Images Google-Translator:
Übersetzung von Polnisch in Englisch![]()
Smolarek targeted Kaiserslautern
Eusebius Smolarek Action Images
It is no secret that the authorities of AO Kavala want to get rid of Eusebius Smolarek before the end of his contract, which expires in 2011. However, they must find someone who will buy this, otherwise the player would be entitled to enormous compensation. One of the potential buyers is 1.FC Kaiserslautern ...
According to activists of the German club, who was promoted to 1.Bundesligi, "Ebi" would be an ideal successor to the two best scorers the team - and Erik Jendriseka Sidney Sam - the changing colors of the summer club. The first moves to Schalke 04. The second again comes back to Hamburger SV, which was rented.
From what I write German media, in Kaiserslautern, all are very excited about the transfer of Smolarek. Conversations with his agent and Kavala already underway, and the amount they demand for him the Greeks, at the moment is shrouded in great mystery.
Polish striker has already had experience in the game at German stadiums. In 2005-2007 he played for Borussia Dortmund. He played in her 81 matches and scored 25 goals. After the departure of Racing Santander, his career lay in ruins. Then, neither in England nor in Greece he could not longer be rebuilt. The team of Kavala, which hit in December last year, played in 15 matches and scored three goals. For activists, the Greek club that was not enough ...
extra fuer dich ... in bestem deutsch ...![]()
jopska polska gerngeschahIch danke Sie für freundlich Helfung!![]()
Ich habe ihn in guter Erinnerung, außerdem ist er Jendrisek von der Spielweise doch einigermaßen ähnlich, nämlich antrittstark und immer in Bewegung. Dann ist er mit 29 noch nicht übermäßig alt, er kennt die Bundesliga und spricht hervorragend deutsch.
Also ich finde das es bessere Stürmer gibt, wie Ebi.
Ich würde viel lieber Ilijan Micanski bei uns sehen
Ich kenne den zwar nicht, aber den richtigen Berater hätte er schonmal mit Stars & Friends.
Bitte, bitte, bitte nicht...!!! Bei dem kommt mir das Grauen... Er hat zwar viele Tore in Dortmund geschossen, das mag sein, aber was er teilweise versemmelt hat, war haarsträubend... Das ist kein Mann für eine Mannschaft die gegen den Abstieg spielt in meinen Augen...
genau!![]()
wir holen uns jetzt einen stürmer,der ALLE chancen reingemacht hat!
mind. 40 tore pro saison,in den letzten 5 jahren geschossen hat und nur auf das traumangebot vom großen FCK wartet...
dürfte wohl nicht schwer werden...
am besten warten wir die wm ab und holen uns dann den torschützenkönig!
denn selbst bei der wm wollen doch eigentlich alle nur für den FCK vorspielen...![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.